Monday, January 5, 2015

Tallinna vanalinna müüri sees elab Ed Sheeran!



          Tere, mina olen Ed Sheeran ja ma elan Tallinna Vanalinnas. Õigemini, sealse müüri sees. Keegi minust ei tea, kui vaid üksikud, ja vast nii ongi parem.

Selle Ed Sheerani koha pealt ma muidugi valetasin, aga põhimõte jääb samaks. Ise arvan, et olen tema moodi ja kui end sedasi kirjeldan, arvan, et saad kõige paremin aru, milline ma olen.

Nagu öeldud, ma elan müüri sees.

Tegelikult on asi väga lihtne. Mul on siin korter, kohe päris oma korter ja siin elan juba üsna ammu. Võib-olla isegi kümme aastat, polegi kokku lugenud. Aga siin ma elan, ja siin mulle meeldib. Ei kavatsegi välja kolida.

Ükskord juhtus aga üks tavatu asi, mis mind oma koopast välja tõi. See on lugu sellest, kuidas ma esimest korda päris korralikult armusin, ja olin valmis tolle tüdruku nimel kasvõi terve Tallinna D-terminali koos saabunud reisilaevaga ära uputama. Ja umbes nii see läkski...

Luba ma jutustan sulle oma loo.




No comments:

Post a Comment