Friday, January 9, 2015

Jõuluvana tuleb aasta 2015 mentoriks?



ahoi märdike.

sain su kirja kätte. aga naljakas lugu juhtus.

ümbrik istus vist pool päeva postkastis. ma muidu ikka tühjendan kaks korda päevas, sest osadest riikidest alles praegu viimased kirjad laekuvad! (viktoriiniküsimus: arva ära, millistest riikides tähistasti Kristuse sündi alles nüüd?)

igatahes. kuna meil põhjanabal ka kliima aeg-ajalt juksib ja juba mitmes sula (nagu al gore korduvalt on ennustanud), siis sinu kiri oli otseloomulikult läbivettinud. ära muretse, tekst oli arusaadav, aga ümbrik oli kõvasti paisunud. see oli nagu mingi tseburek. tekkis isu hambad sisse lüüa, aga hoidsin end tagasi!

kiri ise oli muidugi huvitav. su pakkumine ahvatlev. tahad mind aasta 2015 mentoriks, ühesõnaga?



iseenesest oleks see mulle hea pakkumine, sest enamus päkapikke, kes osakondi juhatavad, on oma olemuselt üksteisega sarnased. neil on küll head juhiomadused, aga puudu jääb see, mis sinus on. kuidas ma nüüd ütlen... sa oled üsna omapärane, ja see mulle meeldib su juures. eriti huvitav, kui keegi omapärane on juhiomadustega.

lisaks paned mind tundma noorena ja tuletad meelde neidsamu küsimusi, mis olid mul, kui sain 30.

ütleks, et lööme käed, aga mul on mõned tingimused!

1. ma kirjutan sulle 1x nädalas (mis tundub võib-olla vähe, aga aasta peale teeb see kokku 50!)
2. ma tahaksin lisaks mingile tõstatatud teemale ikkagi lisada ka seda, mis on isiklik ja argipäevane mu elus (nagu minu uitmõtted, suhe ja säde mammiga, päkapikkude võlu ja valu jne)
3. luba, et sa jätkad "ed sheerani lugu" oma blogis. sa oled kirjutanud juba neli lehekülge, aga siin on üks fänn, kes tahab teada, mis saab temaga edasi! minu küsimused: kas ta pääseb maa-alusest kartellist ja kas ta kunagi leiab ka oma naise ja loob pere?
4. ma tahan, et sa paneksid üheks oma aasta-eesmärgiks ka mulle küllatulemise. ma tean, et sõit on pikk ja sul väikseid lapsi palju, aga ma ei ole ju Eestist nii kaugel? (päkapikud on mulle öelnud, et te pole veel aastakalendrit koostanud ja sellest ka mu julge pakkumine)
5. ma tahan, et aasta lõpupoole me keskenduksime ka sellele teemale, et kuidas sina võid olla kellegile teisele heaks ja miks mitte, omapäraseks mentoriks!

kui need tingimused sobivad sulle, siis anna tuld! saada mulle esimene küsimus ja vastan juba uue nädala algul!

No comments:

Post a Comment