Sunday, July 27, 2014

Otsides Jumalat 1: Lõõgastumisest ja lõbutsemisest



Mulle täitsa meeldis eelmise nädala kiirblogimine, kuigi kohati oli selleks vaba aega alles südaööl. Pean ennast loominguliseks inimeseks, kellel on suht pidevalt midagi öelda (iseasi, kas see tõsi on), ja reeglid ja raamistused teevad minu elu ka blogimisel tunduvalt lihtsamaks.

Kui on etteantud teema ja tähtaeg, võtab inimene ikka end palju paremini kokku.

Sellest ka see uus teema-seeria. Tahan iga päev teha kindlaks, et otsin Jumalat ja seda valdkonnas: lõõgastumine ja lõbutsemine. Varsti pean kirikus jutlustama sellel teemal ja pinget lisab seegi, et natuke on selle teemaga nagu kodu ja peregagi - justkui peaks lähikonnale tõestama, et olen sellel teemal piisavalt tegija.

Kas olen? Kas Märt Adupoeg oskab tegelikult lõõgastuda ja lõbutseda?


Ütleme nii, et 10 aastat tagasi oli see tunduvalt lihtsam, sest siis oli selleks aega. Siis mu elus oli Greta ja vabatahtlik noorsootöö, natuke kooli. Nüüd on noorteühendus Koma juhatamine, 5 naisega koos-elamine, Ülenurme valla koguduserajamine ja lihtsalt igapäevane majapidamine.

Nüüd hindan aega, mis saab panna lõõgastumisele-lõbutsemisele tunduvalt kõrgemalt ja mõistan, et see on midagi, mida lausa Peab tegema - muidu põleks kahe-kolme päevaga läbi ja siis lapiks nii iseenda kui teiste haavu 2-3 nädalat.

Ja ikka julgen öelda, et tahaks osata rohkem!

Homme siis lähemalt.

Mine lõõgastu natuke! Kui oskad muidugi.

No comments:

Post a Comment