Thursday, July 24, 2014

Kiirblogimine 6: Baskinist, Presleyst ja minust

Olen viimasel ajal mõelnud sellele, kui pikk on ühe inimese elulugu. Tihti nii pikk, et mitte ainult teised, vaid ka ise imestad, et milline sa kunagi olid...

Pildil on Rock'n Rolli kuningaks kroonitud Elvis Presley, siis kui ta veel kaitseväes teenis. Kes oleks osanud arvata, et ta selline vend oli?


Või võtkem näiteks Eino Baskin. Lugesin ta elulooraamatu sel nädalal läbi ja sain teada, et ta on olnud suur naistemees, juut, estraadi eestindaja, rohkem kui ühe näitlejast vallaslapse isa, aga ka mees, kes oma viimastel lehekülgedel mainib Jumalat suure tähega. Ja juuksed ei lähe tal halliks kunagise kiiritamise pärast.

Varem arvasin, et ta on lihtsalt üks omamoodi kähiseva häälega mees, kelle huumorist ma aru ei saa.


Nüüd olen targem ja mõtlen, mis elu mina siis elan? Milline olin ma oma eelmises eluetapis, ja kelleks ma kujunen? Mis seda määrab?

Teeme järgmine kolmapäev sellel puhul ka noorteõhtu, kus igaüks peab kaasa tooma midagi oma vanast elust, mis tooks välja midagi sellist, mida ei ole veel teistele jaganud. 


Sellel pildil olen ma Lennart Meriga. Ühel ilusal suvel, Statoilis. Nägin teda tegelikult juba varem Botaanikaaias, aga kuidagi kohtusime uuesti. Mäletan, et see oli tõesti ilus aeg. Tol suvel sai palju kirsse söödud.

No comments:

Post a Comment