Friday, March 11, 2016

Mis tööd ma teen?

Kuna olen astunud juhtimisametist tagasi, siis aeg-ajalt ikka küsitakse, et mis ma siis nüüd edasi teen. Lühidalt vastates, olen MTÜ Koma kommunikaator. Ehk siis, teenin edasi samas misjonimeeskonnas, aga mu roll saab olla rohkem spetsialisti laadi. Saan keskenduda kirjutamisele, kõnelemisele ja juhtidega kohtumistele.

Ja võib-olla saan Sinulegi kasulik olla?

Võid vaadata lähemalt ka mu viimast jutlust, mille pidasin 3D koguduses, teemal "Minu usk on ebausk". Ise jäin 85% rahule :) Sel pühapäeval olen Pärnul külas ja kõnelen Immanueli koguduses (Henno tn 3) nii hommikusel kui õhtusel koosolekul.



Kui Sind huvitab rohkem see, millest ma siin kõnelesin või tahad mu skille kuskil kasutada, anna märku! Tore, et saan kasulik olla ja töötamist nautida!

No comments:

Post a Comment