Tuesday, January 8, 2013

Abielus olla või mitte olla?

Võiks öelda, et minusugusel mehel on palju vedanud. Mitte ainult mu vend Harri ei ütle, et mul on väärikas naine, vaid ta tõesti on üks pärl (mingisuguses algkeeles Greta seda pidigi tähendama).

Aga muidugi neid pärle on maailmas palju, lihtsalt mehele piisab ühest ja mina olen rahul.

Samas kuulsin koolides loenguid tegeva Indreku käest täna, et statistiliselt 75% eesti abieludest puruneb 10 aasta jooksul. Vähe kurb. Mõtle, niigi vähe ju abiellutakse? Kas siis tegelikult ei taheta või?

Paari nädala pärast läheme Poola abielukonverentsile. Eks siis selgub kui hea eeskuju ma tegelikult olen. Ma annaks endale 7 palli 10st.

1 comment:

  1. Wikipedia teab: The name Greta is derived from the name Margaret, which comes from the Greek word margarites or "pearl."

    ReplyDelete