Thursday, January 24, 2013

Abielu udumägi

Teeksin mõned isiklikumad postitused abielust. Sellega saaksin kinnistada kuidagi mõned olulisemad pildid tõest, mida siin Poola abielukonverentsil õppinud olen. (Mäletad, kirjutasin varem, et ma hindaks 7-palliga meie abielu).

Nüüd ma tahaksin rääkida 10st pallist.

Nimelt üks valesid, mida ma juba 6 aastat või rohkemgi (nii kaua oleme olnud abielus) uskunud olen - on see, et kui me Gretaga abiellume, siis kuidagi müstilisel kombel oleme kohe üks. No piibelgi ütleb seda ja katoliku kirik suisa lööb pitseri pulmaööle ju...

Aga mis siis kui me saime algul vaid aimu, mida võib tähendada üksolemine ja mis siis kui kogu ülejäänud elu on teekond selle eesmärgi suunas? Oh kui hea uudis see on - kuigi tunnen end pisut feilina seda tunnistades - aga see tähendab, et kõik on alles ees ju! Ja mitte keegi ei tea, ja veel vähem siis mina ise, milline saab olema minu ja meie seiklus selle abielu suunas. Piibel ütleb, et sellel on saladus, müsteerium.

Ja las ta nii jääbki.

Pildiks on ühe Kääbikufänni võte "Misty Mountainsist". Ilus nägemus abielust mu meelest.

No comments:

Post a Comment