Sunday, August 12, 2018

Saimegi kolitud

Ja see juhtuski! Jätsime mõneks ajaks Eestiga nägemist ning kolisime Soome mu abikaasa suguseltsile ja keeleruumile lähemale. Sihuke tunne on, et kuhu tundmatusse ma küll astunud olen? Järjest loksuvad küll asjad paika, aga tegelikult ma ju ei tea, mis meid ees ootab.

Elamine järgmiseks pool-aastaks on olemas. Võtsime nii vähe asju kaasa kui võimalik, aga pildi peal tundub, et ikka on neid palju. 


Kohati tunnen ennast immigrandina, aga püüan nii hästi sisse elada kui võimalik. Inglise keelt püüan mitte rääkida ja rootsi keele oskuste eest (mis Vaasa piirkonnas on pigem esmane) olen saanud juba kiita.

Ühel sissekirjutamise dokumendil küsiti ka allolev küsimus. Aga mida ma sellele vastasin, seda ma veel ei avaldaks :)

Järgmine kord kirjutaksin koolielust. Kahe päeva pärast see algabki.



No comments:

Post a Comment