Monday, June 2, 2014

Kuidas rikkuda isu?


Olin mina täna saunas jälle. Võtsin snäkid otseloomulikult kaasa. Sel korral siis suitsujuustu ja suitsusinki. Ütleks nii, et oli pidupäev. Võib-olla oligi, sest kummalgi meist oli Gretaga hea töönädala algus.

Tema sai ühe raske majandusaruande ema keelde (rootsi) tõlgitud ja mina sain kontoris värske koosolekuruumi valmis.

Mul oli väga raske ühtki singipilti siia Googlest leida, sest mul ei olnud mingit isu.
Aga üks hetk kui Greta minuga sauna eesruumis juttu tahtis puhuda - mina aga oma snäkke mekkisin, ütles ta - nii palju kui sel hetkel suutis - et küll see on rõve!

Kujutan ette, et sellel hetkel kinnitasingi ehedalt seda stereotüüpi meeste seaksolemisest. Võimalik, et ma isegi röhitsesin?

No okei, jäin naisest ilma, aga vähemalt mul on saun ja snäkid. Olen saunasõber, nagu väike kuueaastane Wilma ütleb.

Aga tegelikult jäin snäkkidest ka ilma. Lihtsalt enam ei olnud isu. Enam nagu ei kipu noaga tükkigi lõikama!

Sõnadel ikka on jõud. Eriti kui neid ütleb su lähedane. Vahet pole, mis on sõnum, see mõjutab.

Tegelikult pole vaja alati isegi midagi öelda. Piisab olekust. Sa lausa tajud, kuidas teine inimene mõtleb - mida paremini sa teda tunned, seda paremini sa teda tunned, ütleks ma diibilt.

Ja tegelikult on Greta mul ikka maru hea naine. Ütleb asju välja nii nagu tunneb ja näeb, ja eks seda olegi ju mul vaja.

Röh-röh.

No comments:

Post a Comment