Tuesday, February 5, 2013

Minu Ülenurme

Vist kirjutatakse igasuguseid raamatuid eksootilistest maadest, mis kellelegi on väga korda läinud. Minu Hispaania, Ameerika ja Kreeka. Aga kas keegi peale minu on mõelnud ka kirjutada Minu Ülenurmest?

See on üks vald Tartu külje all. Seal, kus on pilved ja nurmed, traktorid ja lennukid. Ja loomulikult inimesed, kes kas seal sündinud või viimase kümne aastaga kolinud.

Kunagi ma olin Ülenurmest väga kaugel. Elasin Raadil. Käisin eliitkoolis ja olin pigem üleoleva suhtumisega. Aga siis kohtasin ühes bussis kahte Ülenurme poissi, ja sain rääkida nendega terve Tallinna tee. Üks hooaeg hakkasin Tõrvandis sõpradel külas käima, ja lõpuks kolisime kogu perega siia... Ostsime maja, kuigi otsisime korterit, ja pühendusin siinelamisele vähemalt 28-aastaks.

Nüüd on varsti 3 aastat möödas ja ma olen palju muutunud. Just seesmisest. Ega võib-olla väljapoolt palju ei märkagi.

Aga nüüd ma hoolin palju rohkem. Naljakatest asjadest on saanud armsad asjad. Olen võtnud kohustuseks tuua Ülenurme maailmakaardile - paljud ei saa sellest aru. Aga nii juhtub, kui sul on kodu ja see on sulle kallis. Mõtlen, et kui keegi veel raamatut ei kirjuta, siis blogipostitusest võiks alata.

Alloleva foto tegi meie Mikk, kes valiti ka Tartu aasta nooreks!

No comments:

Post a Comment